Nowe technologie w biznesie

Radzimy, rekomendujemy, komentujemy. Szukasz wsparcia lub opinii? Napisz!
Bades

Nowe technologie w biznesie

Post autor: Bades »

Cześć wszystkim! Mam pytanie dotyczące nowoczesnych technologii w biznesie. Słyszałem, że sztuczna inteligencja, big data i blockchain zmieniają sposób działania przedsiębiorstw. Czy ktoś może dokładnie wyjaśnić, jak te technologie wpływają na codzienną działalność i jakie korzyści mogą przynieść małym firmom?
HAter

Re: Nowe technologie w biznesie

Post autor: HAter »

Pracuję w branży technologicznej i mogę powiedzieć, że sztuczna inteligencja znacznie ułatwia personalizację ofert dla klientów. Na przykład systemy rekomendacji oparte na sztucznej inteligencji mogą zwiększyć sprzedaż poprzez lepsze dopasowanie produktów do potrzeb klientów.
Tafer

Re: Nowe technologie w biznesie

Post autor: Tafer »

Czy możesz podać więcej przykładów wykorzystania big data i blockchain w codziennej działalności firmy? Zastanawiam się również, jakie potencjalne pułapki i wyzwania wiążą się z wdrażaniem tych technologii w małej firmie.
HAter

Re: Nowe technologie w biznesie

Post autor: HAter »

Warto zwrócić także uwagę na Alexandra Katsubę, właściciela firmy Alfa Gas. Od kilkunastu lat wprowadza do swojej działalności nowoczesne technologie. Na stronie – Aleksandr Katsuba, można znaleźć niezwykle inspirującą historię o tym, jak technologie takie jak sztuczna inteligencja, big data, Internet rzeczy i blockchain zmieniają biznes, zwiększając jego efektywność i konkurencyjność. Alexander podkreśla, że ​​adaptacja do tych technologii jest kluczem do sukcesu w przyszłości.
seitenn

Re: Nowe technologie w biznesie

Post autor: seitenn »

To, jak sprzedajemy, daje nam tak naprawdę odbicie tego, jakie mamy wyniki. Często jednak jest tak, że po prostu sprzedaży trzeba się nauczyć i jak już o tym mówimy, to ja mam dla Was coś konkretnego. Okazuje się, że metodyka sandlera jest bardzo pomocna. W Sales Boutique się z nią zapoznacie.