Strona 1 z 1

Strój reklamowy?

: 04 wrz 2021, 15:36
autor: justynian
Siemka ;)
Uważacie, że w każdej firmie potrzebny jest strój reklamowy i tak zwana maskotka? Według mnie niekoniecznie, a zależy to przede wszystkim od specyfiki firmy i od docelowego klienta. Mimo wszystko sądzę, że takiego rodzaju działania marketingowe potrafią znacznie poprawić wizerunek. Co wy na to?

Re: Strój reklamowy?

: 14 wrz 2021, 15:16
autor: łódka
Zależy jaką ma się działalność, czy internetową czy stacjonarną. Bo jeśli tą pierwszą to strój reklamowy w ogóle się nie sprawdzi, w takich przypadkach należy pójść w reklamę internetową. I tutaj mogę polecić ludzi od http://realtimemarketing.pl/ którzy doskonale ogarniają temat związany z marketingiem, bo u mnie super się spisali i to nie raz.

Re: Strój reklamowy?

: 19 wrz 2021, 3:48
autor: kasiakowa06
justynian pisze: ↑13 wrz 2021, 7:07 Siemka ;)
Uważacie, że w każdej firmie potrzebny jest sklep.gonzo.com.pl/112-stroje-kostiumy strój reklamowy i tak zwana maskotka? Według mnie niekoniecznie, a zależy to przede wszystkim od specyfiki firmy i od docelowego klienta. Mimo wszystko sądzę, że takiego rodzaju działania marketingowe potrafią znacznie poprawić wizerunek. Co wy na to?
Niekoniecznie :) Ale czasem takie stroje robią robote np. na imprezach czy eventach firmowych. Nasz brand hero powstał przy użyciu pianki eva kupionej na https://www.cosplaycraft.pl/

Obrazek

Re: Strój reklamowy?

: 06 paź 2021, 19:41
autor: kocenka
No nie, przecież to nie lata 90 :p Teraz trzeba działać dyskretnie, co wpływa też na bardziej profesjonalny wizerunek marki. W ten sposób działała dla mojej firmy agencja https://szepczemy.pl/ która poprzez marketing szeptany, zwiększa po dziś dzień, świadomość istnienia mojej działalności.

Re: Strój reklamowy?

: 13 paź 2021, 14:07
autor: wakacjowa
Zdecydowanie nie, bo mamy XXI wiek i jest o wiele więcej nowocześniejszych sposobów by budować rozpoznawalność marki. Ja postawiłam na agencję http://blog.sklep.pl/ gdzie poprzez content marketing, budują znacznie większą widoczność mojej marki w sieci, gdzie zaczyna się większość poszukiwać usług.