Strona 1 z 1

Materiały POS

: 10 kwie 2019, 13:46
autor: Domija
Potrzebujesz kartonu o nietypowym wymiarze? Jeśli tak to koniecznie zapoznaj się z ofertą firmy http://www.amtkartony.pl/. Ta firma produkuje materiały POS takie jak standy, ekspozytory, displaye i regały tekturowe.

Re: Materiały POS

: 07 cze 2019, 12:57
autor: Koceba6
A co to są te displaye? Firmę, którą polecasz znam tylko ze słyszenia, bo normalnie jeśli chodzi o materiały POS to korzystam ze sprawdzonej marki https://www.noex.com.pl/. Do tej pory byłam zadowolona z ich usług, ale zaciekawiło mnie to pojęcie, które wymieniłaś.

Re: Materiały POS

: 07 cze 2019, 16:45
autor: adamska
Jeśli szukasz dobrych materiałów POS to firma https://www.berkano.pl/ specjalizuje się w tego typu materiałach reklamowych. Pracownicy tej firmy to profesjonaliści. Ich projekty są na najwyższym poziomie. Sprawna obsługa, dobry kontakt, wykonują wszystko - od projektu po produkcję. Warto z nimi nawiązać współpracę.

Re: Materiały POS

: 10 sie 2020, 17:03
autor: special
A może warto postawić na niezależnego wykonawcę? Firma Exposite działa na rynku już wiele lat, jest jednym z pierwszych polskich dystrybutorów takich materiałów, więc uważam, że zaufanie dla nich to podstawa. W związku, z czym przypominam, że oni mogą Wam wyprodukować dany element, ale i zaprojektować całą materiałową promocję, od a do z.

Re: Materiały POS

: 17 sie 2020, 23:46
autor: beńka
Od dobrych POS tak naprawde zaczyna się proces zakupu. Klient jeśli nie kupuje z przyzwyczajenia, to robi to impulsywnie. I tutaj własnie pojawia się pytanie o efektywność materiałów promocyjnych instore. Muszą byc kolorowe, ale też nienachalne i co najwazniejsze jak pisza tutaj http://marketingsensoryczny.com.pl/ przechwytywac klienta wzrok, oddziałując tym samym na jego zmysły. Ta agencja ma zreszta też koncepty oddziaływania na pozostałe zmysły konsumenta własnie podczas zakupów instorowych

Re: Materiały POS

: 07 gru 2020, 11:19
autor: klaudiapopraś
beńka pisze: ↑17 sie 2020, 23:46 Od dobrych POS tak naprawde zaczyna się proces zakupu. Klient jeśli nie kupuje z przyzwyczajenia, to robi to impulsywnie. I tutaj własnie pojawia się pytanie o efektywność materiałów promocyjnych instore. Muszą byc kolorowe, ale też nienachalne i co najwazniejsze jak pisza tutaj http://marketingsensoryczny.com.pl/ przechwytywac klienta wzrok, oddziałując tym samym na jego zmysły. Ta agencja ma zreszta też koncepty oddziaływania na pozostałe zmysły konsumenta własnie podczas zakupów instorowych
dokładnie tak, dobrze zrobiony stand potrafi duuuużo zwiększyć sprzedaż. my robimy z exposite i odkąd postawiliśmy właśnie na "efektowne" meble to mamy dużo większy obrót w porównaniu do czasu, jak wszystko stało po prostu na zwykłych półkach

Re: Materiały POS

: 09 gru 2020, 11:40
autor: Juśka88
My również skorzystaliśmy z Exposite, zachęciła nas do tego agencja reklamowa Nakatomi, która pomaga nam robić kampanie outdorowe i reklamy w sieci. Dzięki nim uzyskaliśmy więcej klientów i nowy branding.